S šolo smo 16. novembra odšli na izmenjavo v Banjo Luko. Najprej smo odšli na kosilo, nato pa si ogledali mesto. Videli smo veliko novih stvari, kot npr. različne cerkve, občino, galerije itd. Potem smo odšli do svojih družin. Bila sem pri punci, ki ji je ime Jovana. Imela je še mlajšo sestrico Heleno. Bili so zelo prijazna družina. Prvi dan sva bili na tortici in na kratkem sprehodu do mesta in nazaj. Drugi dan sva odšli do mesta, kjer sva se dobili z njenimi in mojimi prijateljicami ter skupaj smo odšle po trgovinah. Nato sem z njenimi prijateljicami odšla k njej in skupaj smo se zmenile, da bomo odšle na bowling. Po končanem bowlingu smo odšle na tortico. Tretji dan pa smo se že zjutraj vsi učenci z naše šole dobili pri avtobusu in si nato ogledali še en kraj in terme. Bilo mi je zelo všeč, saj sem spoznala veliko novega in zanimivega.

Nika Kralj, 9. b

V petek, 16. 11. 2018, smo se odpeljali v Banjo Luko. Tam smo preživeli 3 dni. Stanoval sem pri družini učenca Nikole Grbića, ki se v šoli uči slovenski jezik. Videl sem, kako tam živijo in njihove kulturne znamenitosti. Z družino smo si ogledali velik zvonik in veleblagovnico Boska. V nedeljo pa smo si še skupaj ogledali Terme Slatina ter se nato napotili proti domu. Domov smo prišli pozno ponoči, ker smo 5 ur nepremično čakali na bosansko-hrvaški meji.

Marjan Zevnik, 7. a

Naj začnem s tem, da smo se peljali nekaj več kot sedem ur, seveda s postanki. Takoj po prihodu smo šli jest »čevape«. Po jedi smo si ogledali par znamenitosti, grad in mesto Banja Luka. Vrnili smo se do parkirišča, kjer so nas čakali starši naših gostiteljev. Odpeljali so nas na njihov dom.

Naslednji dan smo se udeležili njihovega tečaja slovenskega jezika. Na koncu tečaja so nas gostitelji odpeljali po mestu in nam predstavili znamenitosti. Vsi izčrpani smo se vrnili domov in šli spat, vedoč, da bo naslednji dan pred nami dolga vožnja. Zbudili smo se, pozajtrkovali, spakirali kovčke in odšli proti Sloveniji. Ker so na Hrvaškem cariniki stavkali, smo domov prišli šele ob dveh ponoči, po enajstih urah vožnje in čakanja na meji.

Moje mnenje: Na izmenjavi je bilo zabavno, saj sem spet srečala prijateljico Mašo in si ogledala Banja Luko. Tudi čevapčiči so bili odlični. Izkušnjo bi spet ponovila.